Op 7 juni start de 30 daagse Hanze Hospitality Challenge. Daar kun je met je personeel nog gratis voor aanmelden. Maar daarna gaan we verder om de binnenstad nog gastvrijer en toegankelijker te maken. Onder meer met mystery visitors die je zaak deze zomer gaan bezoeken. Dat levert je waardevolle informatie over de beleving van jouw klant. Wij maken voor jullie helder waar werk aan de winkel is en hoe je medewerkers het verschil kunnen maken. Hoe ze nét dat stapje extra kunnen doen zodat jouw klanten ook jouw klanten blijven. Ze geven bovendien specifieke complimenten en tips over jullie gastvrijheid en toegankelijkheid.

Deelname is gratis, maar aanmelden vóór 20 juni verplicht. Een mailtje met je contactgegevens aan administratie@kampenpartners.nl is al genoeg, de rest regelen wij.

Je krijgt:
- minstens twee individuele rapportages met specifieke informatie over jouw winkel of (horeca)zaak.
- Een anonieme benchmark waarmee je jouw resultaten kunt vergelijken met die van de andere deelnemers
- Een uitnodiging voor de feestelijke presentatie van de resultaten tijdens het Ontmoetingsfestival in het weekend van 9 oktober

Kijk voor meer informatie op www.kampenallinclusive.nl of neem contact op met:

- Leo Hoksbergen (l.hoksbergen@kampenpartners.nl / 06-46281800)
- Roeland Tameling (r.tameling@kampenpartners.nl / 06-17453490)

Brug Nieuws

Privacy statement

Proclaimer

Alle rechten voorbehouden. © 2019 Kampen Partners. Kampen Partners is verantwoordelijk voor de inhoud van deze website, en doet er alles aan deze actueel en juist te houden. Voor zover bekend wordt geen auteursrecht geschonden met de inhoud van de site. Komt u desondanks toch iets tegen dat niet correct is of verouderd, dan stellen wij uw reactie bijzonder op prijs.

Een concept van: Pankra, Leuk GeregeldMacHelp, BrugMedia, Sterinsocial & Julius Media